Ubisoft weist Skull and Bones “narrative Gameplay” an neien Devstream

No der Ukënnegung vun dëser Woch vun enger weiderer Verspéidung fir Schädel a Schanken, huet Ubisoft 30 Minutte vun neie Footage vu senger belagert Pirate Abenteuer gedeelt, konzentréiert sech op dat wat et dem “narrative Gameplay” vum Spill nennt.

Et ass vläicht eppes vun enger onerwaarter Plaz fir no enger laanger Absence zréckzekommen, well Ubisoft insistéiert Skull and Bones war “net narrativ gedriwwe Spill” leschte Summer, awer et gëtt op d’mannst de Spiller eng besser Iddi wéi de Verlag probéiert. fir e bësse Varietéit an d’Aktioun ze sprëtzen.

Wéi Ubisoft d’lescht Joer erkläert huet, ass Skull and Bones iwwerwältegend fokusséiert op d’Segelen a Kampf, mat Spiller déi nëmme kënnen hir Schëffer ofstëmmen an dréchent Land op enger limitéierter Zuel vu Plazen entdecken, definéiert als Outposts. Funktionell déngen Outposts als Plazen, wou d’Spiller kënnen austauschen, Kontrakter ausbezuelen, Fraktiounen ausbezuelen, an aner Spiller treffen – awer, wéi detailléiert am Ubisoft sengem leschte Gameplay Devstream, si sinn och Plazen, wou se narrativ Inhalter fannen, Ubisoft nennt “Enquête” .

Skull and Bones: The Deck – Gameplay Devstream.

D’Ermëttlungen sinn e “Manéier fir eng Geschicht duerch eng Rei vu Schrëtt ze erzielen”, a kënne initiéiert ginn andeems Dir Messagen a Fläschen entdeckt, Stécker vu verluerene Journalen entdecken, oder einfach mat Personnagen op der Welt schwätzt, a wäert Hiweiser ubidden fir eng spezifesch ze fannen. Schatz

D’Enquête, déi Ubisoft gewielt huet fir a sengem leschten Devstream ze Demo huet d’Geschicht vun engem Brudder a Schwëster erzielt, déi allebéid gegleeft hunn datt si de richtegen Ierwe vum Troun an der afrikanescher Küstregioun sinn, déi d’Sequenz gesat gouf.

Anstatt d’Spiller op eng grouss, filmesch narrativ Aventure ze huelen, sinn Ermëttlungen – deenen hir Geschichtselementer ganz duerch Text um Bildschierm a begleetend narratioun weidergeleet ginn – méi en einfachen Framing-Apparat, déi se duerch verschidde Standard-Séifahrtaktivitéite guidéieren. An dësem Fall mussen d’Spiller als éischt op d’Plaz segelen, wou de Brudder gesot gëtt mat der Kroun ofgebrach ze sinn, wouropshin se verlaangt sinn eng eenzeg Etapp vun engem Siedlungsplunder (e Kärmechaniker vu Schädel a Schanken, wéi mir d’lescht geléiert hunn) Joer) fir en anere Message ze kréien, deen op eng nei Plaz féiert.

Beim Arrivée ass et einfach e Fall vu Parken niewent engem Schëffswrack an e Knäppche drécken fir den nächsten Hiweis zréckzekommen, deen dann d’Spiller op eng definitiv Plaz weist – an dësem Fall, en Hafen wou se kënnen ofsträichen an e puer begruewe Schatz lokaliséieren, déi de Sequenz op en Enn.

All Enquête, erkläert Ubisoft, wäert e bësse méi Backstory vun engem Schlësselpersonnage an der Skull and Bones Lore ausfëllen, Captain Freeman, dee gesot huet un der gréissten Heist deelzehuelen, déi jeemools an der Weltfiktioun gesi gouf. Schlussendlech, andeems se Hiweiser zesummesetzen, kënnen d’Spiller de Standuert vum vermësste Schatz vum Freeman fannen.

De ganzen 30-Minute Livestream diskutéiert och e puer vun Skull and Bones ‘aner Features, dorënner Shanties an d’Variatiounen, déi a verschiddenen Deeler vun der In-Game Welt gesi ginn.

Ubisoft huet nach en neie Verëffentlechungsdatum fir Skull and Bones no senger leschter Verzögerung ze deelen, awer seet datt et méi Neiegkeeten “ganz geschwënn” wäert hunn.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *