Ubisoft annuléiert Dräi Onannoncéiert Spiller, Schädel a Schanken erëm verspéit

Ubisoft huet dräi onannoncéiert Spiller annuléiert, huet d’Firma an hirem leschten finanziellen Update opgedeckt. Et huet och Schädel a Schanken verspéit, wat schonn e puer Mol an der Vergaangenheet verspéit gouf.

D’Firma zitéiert “grouss Erausfuerderunge wéi d’Industrie weider a Richtung Mega-Marken a laang dauerhafte Titelen réckelt, déi Spiller op der ganzer Welt erreechen kënnen, iwwer Plattformen a Geschäftsmodeller.” Et seet datt an de leschte véier Joer seng Strategie drëm gaangen ass “laang dauerhaft Live Spiller ze bauen an eis stäerkste Franchises unzepassen” wéi Assassin’s Creed, Far Cry, an Tom Clancy Spiller wéi Ghost Recon, Rainbow Six, an The Division “fir konvergéierend Trends fir se wierklech global Marken ze maachen.

“D’Spiller aus dëser Investitiounsphase mussen awer nach verëffentlecht ginn, während eis rezent Starten net sou gutt geschafft hunn wéi erwaart”, liest d’Pressematdeelung. “Dësen Effekt zesummegesat, am Kontext vun verschlechtert makroökonomesche Bedéngungen, sinn d’Trends iwwer d’Vakanzesaison, besonnesch déi lescht Wochen vum Dezember an Ufank Januar, däitlech an iwwerraschend méi lues wéi erwaart.

“Dëse Gesamtkontext huet eng komplett Iwwerpréiwung vun eise Einnahmsperspektiven ausgeléist, wat zu enger verstäerkter Vorsicht an de kommende Joeren féiert. Dëst berécksiichtegt, kombinéiert mat de bedeitende zousätzlech Investitiounen, déi aus Sperrung an nei Aarbechtsmuster entstane sinn, déi en déifste Impakt op d’Produktioune uechter d’Industrie hunn. déi lescht 3 Joer, Ubisoft annoncéiert haut eng Rei vu Moossname gewidmet fir säi laangfristeg Wuesstum a Wäertkreatiounsperspektiven ze stäerken.

Et ass an deene Moossnamen déi Ubisoft verroden datt et “dräi onannoncéiert Projeten annuléiert huet, uewen op de véier schonn am Juli 2022 ugekënnegt”, bezitt sech op seng Annulatioun vu Ghost Recon Frontline, Splinter Cell VR, an zwee méi onannoncéiert Titelen d’lescht Joer.

Ubisoft verroden dann datt Skull and Bones eng fënnefte Kéier verspéit gouf. Et gëtt elo fréi 2023-24 verëffentlecht. Wéi och ëmmer, Spiller kënnen et geschwënn spillen, et kléngt wéi, an der kommender Beta Phase vum Spill. Wéi fir firwat Skull and Bones erëm verspéit ass, seet Ubisoft datt d’Spill méi polnesch brauch.

“Déi zousätzlech Zäit huet sech scho bezuelt an huet beandrockend Verbesserunge fir seng Qualitéit bruecht, wat duerch rezent Playtests bestätegt gouf”, liest d’Pressematdeelung. “Mir gleewen datt d’Spiller positiv iwwer seng Evolutioun iwwerrascht ginn. Mir hunn decidéiert seng Verëffentlechung ze posten fir méi Zäit ze hunn fir eng vill méi poléiert a equilibréiert Erfahrung ze weisen an Sensibiliséierung ze bauen.”

Soss anzwousch am finanziellen Update bemierkt Ubisoft datt et säi Q3 2022-23 Nettobuchungsziel vun ongeféier $892 Milliounen op ongeféier $779 Milliounen erofgesat huet. D’Firma zitéiert nach eng Kéier “dat méi usprochsvoll Ëmfeld”, bemierkt datt grouss 2022 Verëffentlechungen wéi Mario + Rabbids: Sparks of Hope a Just Dance 2023 manner wéi erwaart hunn.


Denkt Dir datt Skull and Bones tatsächlech jeemools erauskommen? Loosst eis an de Kommentaren hei drënner wëssen!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *