New Assassin’s Creed ass méi kleng well fréier Spiller ze grouss ginn

Bild: Ubisoft

Déi lescht puer Mäerder Iwwerzeegung Titele ware gigantesch Spiller déi ganz einfach iwwer honnert Stonnen daueren kënnen fir komplett ze kompletéieren, mat riesegen Kaarten voll mat POIs an Tonne Säit Quests fir Iech vun der Haaptgeschicht oflenken. Laut Ubisoft, Assassin’s Creed Mirage, den Upëff vum Spin-Off, ass méi kleng a méi “intim” well d’Fans midd ginn vun dëse riesegen RPGs. An d’Devs ware méi wéi frou an dës Richtung ze goen mam leschte Spill an der Franchise.

Wärend ech déi éischt sinn, déi modern ze soen Mäerder Iwwerzeegung Spiller hu vill Spaass ginn, Ech wäert och zouginn, datt rezent Entréen an der Serie wéi Odyssee an Valhalla ginn vill ze grouss an opgeblosen. Méi kuerzem Mäerder Iwwerzeegung Spiller, ugefaange mat Originen, hunn d’Franchise vun enger Serie vu méi klengen, stealth Spiller a grousse Stied entwéckelt an eng Sammlung vu massiven Open-World RPGs, déi dacks mat Honnerte vu Quests, Side Quests, Sammelstécker a Plazen gefëllt sinn fir ze entdecken. A wann Dir, wéi ech, no engem méi klengen, méi fokusséierten Mäerder Iwwerzeegunggutt, mir sinn net eleng.

An engem Interview mat GamesRadar, Assassin’s Creed MirageDat huet de kreativen Direkter Stéphane Boudon erkläert Originen, Odyssee, an Valhalla waren all “super Spiller” déi Spiller “eng epesch Rees liewen” et war kloer datt dës Spiller no eppes anescht a méi kleng waren.

“Ënnert eise Fans hu mir ugefaang de Wonsch no enger Charakter-Undriff Geschicht ze héieren, konzentréiert op d’Kärpiliere vun der éischter A.Cs an enger méi intimer Skala, “erkläert Boudon. “Et resonéiert och mat eis, als Entwéckler, an dëst war de Startpunkt vum Projet.”

Liest méi: Wéi Assassin’s Creed Valhalla’s D’Creatoren hunn d’Verbindunge mat eeler Spiller geschloen

Boudon sot och, datt iwwerdeems Mirage ass entstanen aus enger “Konvergenz vu verschiddenen Inputen” de gréisste Chauffeur hannert dem zukünftege Spin-Off méi kleng Skala a Fokus op narrativ koum aus deem wat d’Gemeinschaft no Joere vu grousse RPGs gefrot huet.

Ausserdeem, Mirage gëtt Hommage un den OG Mäerder Iwwerzeegung Spill mat Altair. Mirage ass an engem ähnlechen Deel vun der Welt gesat – de Mëttleren Osten am 13. Joerhonnert – a weist tatsächlech Attentäter an net Proto-Attentater wéi an de leschte Spiller gesi ginn.

Ech mengen all dëst ass eng super Richtung fir d’Franchise ze huelen. Ech wëll dës Spiller weider ze spillen, awer méi spéit Valhalla, Ech sinn net sécher datt ech nach eng 200-Stonne epesch RPG brauch. Dëst kéint wierklech hëllefen Saachen ze vermëschen an d’Franchise frësch a Spaass ze halen. Ech hoffen dat ass den Ufank vun engem neien Trend wou mir eng Mëschung vu gréisseren, Open-Welt Entréen gesinn (Valhalla, Originen) a méi kleng Spiller konzentréiert sech op Stealth. D’Franchise kann dëse Mix ënnerstëtzen an et géif hëllefen, datt Fans verbrennen, déi all neit Spill AKA mech spillen.

Assassin’s Creed Mirage ass agestallt fir iergendwann dëst Joer fir PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S erauszekommen, an PC.

.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *