Naughty Dog’s Neil Druckmann Ass Intrigued by Elden Ring’s Storytelling

Uncharted an The Last of Us si bekannt fir hir filmesch Geschichten, awer den Neil Druckmann vum Naughty Dog gëtt ëmmer méi faszinéiert mat méi subtiler Weltbau. Apropos The Washington Post, Druckmann sot datt hie vum FromSoftware seng minimalistesch Geschicht am Elden Ring vum leschte Joer inspiréiert gouf.

“Ech si méi kierzlech faszinéiert vu Saachen wéi Elden Ring an Inside, déi net sou vill op traditionell narrativ vertraut fir seng Geschicht ze erzielen,” sot Druckmann. “E puer vun de beschten Erzielungen am The Last of Us sinn an der Cinematics, awer vill dovun ass am Spillplay, a ronderëm de Raum ze beweegen, an d’Geschicht vun engem Raum ze verstoen andeems Dir et just kuckt an iwwerpréift. Fir mech, grad elo, datt d’e puer vun de beschte Freed ech aus Spiller kréien, datt hir Publikum Vertrauen Saachen ze Figur eraus. [Games] déi Är Hand net hält, dat ass d’Saachen, déi ech wierklech begeeschtert hunn, fir no vir ze kommen.”

FromSoftware an Naughty Dog’s Spilldesignphilosophie si polar Opposite op e puer Weeër, awer béid Studios hunn e grousse Succès gesinn. Gitt dem Naughty Dog säi Geschéck fir curéiert, filmesch Erfarungen. Et ass interessant ze héieren datt den Druckmann op den Elden Ring gezunn ass, deen de Spiller loosst an et schéngt egal wéi eng Geschicht de Spiller ophëlt.

Fans vun The Last of Us kënne sech Sequenzen erënneren, déi méi staark op Ëmweltgeschichten hänken. Zum Beispill, am urspréngleche Spill kënnen d’Spiller d’Geschicht vun engem Séifuerer mam Numm Ish zesummestellen andeems se optional Notizen an engem vun de Spillniveauen ophuelen. Och wann Naughty Dog virdru mat der Ëmweltgeschicht erzielt huet, schéngt et datt de Studio méi haart an d’Konzept an zukünfteg Spiller leet.

“Dat heescht net datt mir ni Dialog oder Ausschnëtter hunn, ech mengen dat sinn Tools an Ärer Toolbox … An ech mengen et gëtt e Wee fir dës Saachen no vir ze drécken, op d’mannst fir d’Aart vu Spiller déi mir bei Naughty Dog maachen Ech sinn erëm wierklech intrigéiert, ni op de Lorbeer raschten an eppes e bëssen Neies ze probéieren, e bëssen anescht, dat net jidderee wäert gären, mee dat ass ok.An déi Saachen un déi mir elo schaffen, ech kann Iech soen datt d’Equipen ganz begeeschtert sinn iwwer déi verschidde Projeten déi mir bei Naughty Dog hunn.

Alles wat gesot gëtt, huet den Druckmann bäigefüügt datt hien nach ëmmer Charakter-Undriff Geschichten erziele wëll. Fir de Moment huet hien d’Hänn voll mat dem Upëff vum The Last of Us Multiplayer Titel, a wat och ëmmer onannoncéiert Spiller Naughty Dog an de Wierker huet. Mir musse waarden a kucken wéi genau d’Inspiratioun Druckmann fillt vum Elden Ring sech an zukünfteg Naughty Dog Spiller manifestéiert.

Druckmann promovéiert de Moment The Last of Us HBO Serie, déi dëse Sonndeg Premiere gëtt. Mir hu just geléiert datt d’Show e Begleeder Podcast kritt, gehost vum Troy Baker.

Logan Plant ass e Freelance Schrëftsteller fir IGN déi Videospill an Ënnerhalungsnoriichten iwwerdeckt. Hien huet iwwer sechs Joer Erfahrung an der Spillindustrie mat Bylines bei IGN, Nintendo Wire, Switch Player Magazine, a Lifewire. Fannt hien op Twitter @LoganJPlant.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *