Google’s Flutter weist nei Grafikfäegkeeten, WebAssembly a RISC-V Support • TechCrunch

Flutter, dem Google Open-Source Kader fir Multi-Plattform Apps fir Mobil, Web an Desktop ze bauen, organiséiert säin Flutter Forward Event haut zu Nairobi, Kenia. Wéi den Numm et scho seet, benotzt d’Team d’Evenement fir Up-and-Coming Features vum Kader ze weisen – déi meescht sinn nach ganz fréi an hirem Entwécklungszyklus. D’Haaptpunkte hei sinn massiv verbessert Grafikleistung, d’Fäegkeet fir de Flutter Code méi einfach an existéierend Web- a mobil Apps z’integréieren, an Ënnerstëtzung fir nei Architekturen wéi Web Assembly a RISC-V. Bal all dës Fäegkeeten sëtzen nach ëmmer a Kanaresch Filialen an hannert Experimenter Fändelen, awer si weisen wou Google plangt dëse Projet an de nächste Méint ze huelen – an hëlleft dem Gesamt Open-Source Ökosystem ronderëm ze verstoen wou e puer gratis Aarbecht nëtzlech ka sinn ( ongeféier 40% vun de Bäiträg zu Flutter sinn ausserhalb vu Google).

Den Tim Sneath, Google’s Direkter vum Produkt an UX fir Flutter an d’Dart Programméierungssprooch, sot mir datt d’Team decidéiert huet Impeller, dem Flutter seng Rendering Runtime, komplett ëmzeschreiwen. Dës nei Versioun zielt fir e puer vun de existente Glitches vum fréiere Motor ze fixéieren, awer och d’Performance staark verbessert – alles wärend nach ëmmer Ënnerstëtzung fir Hot Reloads an aner Kär Flutter Features ubitt. “Et ass sou eng aner Zort Erfahrung. Et ass just sou seideg glat, “sot hien. “Wesentlech kënne mir e Grafik Rendering-Motor bauen, dee fir Flutter ugepasst ass anstatt en allgemeng Zweck Renderer ze benotzen.”

Fir dës Leeschtung z’erméiglechen, huet de Motor elo pre-kompiléiert Shaders, vermeit d’Frame Drëpsen vum fréiere Motor wärend der Shader-Kompilatioun. Et gëtt och elo Ënnerstëtzung fir personaliséiert Shaders a Pixel Shaders, wat eng Rei vun neien Effekter erméiglecht – déi am Tour erlaabt d’Entwéckler eng ganz Rëtsch nei Erfarungen uewen op Flutter ze bauen. Ënnert all deem sëtzen déi niddereg-Niveau Vulkan a Metal 3D Grafiken APIen vun Android an iOS. De Moment konzentréiert d’Team hir Aarbecht hei um Handy, obwuel vill vun dësen neie Grafikfäegkeeten och schonn op macOS a Windows solle funktionnéieren. “Eise allgemenge Modell fir Flutter ass et iwwerall ze huelen wou Dir Pixel molen kënnt,” sot Sneath.

Schwätzen iwwer Flutter iwwerall ze huelen, eng aner nei Feature déi d’Team virschau ass Element Embedding. Fir Webentwéckler, dat heescht datt se dëst benotze kënnen fir Flutter Inhalt einfach mat engem Standard

Element z’integréieren. Wärend een selbstverständlech eng ganz Applikatioun mat Flutter an Dart kéint schreiwen, wëlle vill Entwéckler dësen neie Code an existéierend Apps integréieren, déi vläicht an enger anerer Sprooch geschriwwe sinn.

D’Team schafft och un engem neie Package deen besser JavaScript an Dart Interoperabilitéit erméiglecht, souwéi nei Tooling, déi de Flutter erlaabt méi einfach System APIs op Android an iOS ze ruffen. Et hat schonn dës Fäegkeet virdru, awer fir dëst ze funktionéieren, ass et involvéiert fir vill Boilerplate Code fir Entwéckler ze schreiwen.

No vir kucken, lancéiert d’Team och hir éischt Efforten fir Flutter op WebAssembly ze kompiléieren. Mat dem Hype ronderëm dëst binärt Format séier wuessen – a béid Browser-Ënnerstëtzung a Server-Säit Tooling reift – ass et vläicht keng Iwwerraschung datt d’Flutter Team och un dëser Technologie interesséiert ass. Fir de gréissten Deel geet et ëm zousätzlech Leeschtung vu Flutter ze kréien, huet de Sneath erkläert. “Dart transpiléiert a ganz enk kompiléiert JavaScript Code, awer et ass ëmmer nach JavaScript Code sou datt et gelueden an interpretéiert gëtt – a fir eis gesäit WebAssembly aus wéi wann et eis e bësse verbessert Zäit gëtt fir ze lueden, d’Gréisst an d’Zuel vu Megabytes ze reduzéieren iwwer den Drot transferéiert. Dat schéngt interessant, “sot hien. “De Potenzial fir WebAssembly ass – souwuel um Internet wéi och doriwwer eraus – dës nei Zort vu portable lingua franca ze ginn. Ech hunn d’Iddi gär datt mir anere Code an anere Sproochen an der WebAssembly och benotze kënnen.”

De RISC-V-baséierte ClockworkPi DevTerm Kit.

Wat de RISC-V ugeet, déi oppe Standard royalty-fräi Chiparchitektur déi och ufänkt Traktioun duerch d’Industrie ze kréien, huet de Sneath bemierkt datt et nach ëmmer ganz fréi Deeg ass (och wann hien gesot huet datt hie wierklech gär huet mat der RISC-V-baséierter ClockworkPi ze spillen DevTerm Kit) awer hie mengt datt dës Architektur ënnerstëtzen kann nei Plattforme fir Flutter opmaachen, besonnesch am embedded Raum. Mat Google’s Android Team och an dëser Architektur investéiert, ass et definitiv derwäert en Aa ze halen wat Google hei mécht, och well d’Zuel vun den Entwéckler déi speziell dës Architektur zielen ass sécher nach ëmmer zimlech niddereg.

Schlussendlech lancéiert d’Flutter Team och en interessanten neien Toolkit fir Neiegkeeten Verëffentlecher, deen op den Erfolleg vun enger ähnlecher Initiativ baut, déi d’Team fir Spillentwéckler op der Google I/O Entwéckler Konferenz d’lescht Joer lancéiert huet. Dëse Toolkit soll nei Verëffentlecher erlaben séier eng nei-centric mobil App mat Ënnerstëtzung fir Authentifikatioun, Ad-Integratioun, Notifikatiounen a méi ze bauen – alles ouni dës Elementer vun Null ze designen.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *