Dungeons & Dragons Gemeinschaft hält Atem als Zauberer vun der Küst preparéiert New OGL

Eng geleckte Kopie vun enger neier a méi restriktiver Open Gaming License huet e groussen Deel vum bléienden Ökosystem ronderëm gesat Dungeons & Dragons an engem nervös Stëllstand. Gëschter publizéiert io9 Auszich aus engem gemellt Entworf Versioun vum OGL 1.1, eng ëffentlech Copyright Lizenz déi vun Entwéckler benotzt ka ginn fir Drëtt Partei Material ze maachen fir Dungeons & Dragons. Déi gemellt nei Versioun behaapt déi fréier Versioune vum OGL ze “deautoriséieren”, wat d’Verëffentleche verlaange fir eng méi restriktiv Lizenz z’entscheeden, an där Verëffentlecher a Creatoren hir OGL Aarbecht musse berichten, Royalties op Einnahmen iwwer $750,000 bezuelen (egal wéi e Projet d’Rentabilitéit vunn), a gëtt Wizards vun der Küst eng “nonexklusiv, éiwegt, irrevocable, weltwäit, sub-lizenzéierte, royalty-gratis Lizenz” fir Inhalt ënner der OGL fir all Zweck ze benotzen.

Den OGL ass ee vun de Grënn fir Dungeons & Dragons’ Joerzéngte laang Dominanz vum Tabletop Rollespillmaart. Fir d’éischt am Joer 2000 publizéiert, huet den OGL Drëtt-Partei-Creatoren a Verëffentlecher encouragéiert hir eege Aarbecht ze produzéieren mat der D&D Spillmechanik als Kader. OGL-produzéiert Aarbecht geliwwert Dungeons & Dragons mat zwee immense Virdeeler – all dëst Drëtt-Partei-Material war am Wesentlechen gratis Reklamm fir hiert Spill an et huet D&D och e gréissere Foussofdrock bannent TTRPGs ginn ouni zousätzlech Ressourcen ze verbréngen. Amplaz en neit Spill ze léieren fir eng Science-Fiction-thematescher Geschicht ze spillen, kënnen d’Spiller amplaz e reskinned D&D benotzen deen Laserwaffen an Aliens enthält. D’OGL encouragéiert Designer fir D&D als Grondlag fir hir Spiller ze benotzen anstatt spezialiséiert Spillsystemer ze kreéieren, déi net nëmme Konkurrenz am D&D-Ökosystem erstallt hunn, wat d’Qualitéit vum D&D-Design erhéicht huet, eppes wat schlussendlech och Wizards of the Coast profitéiert huet. Et huet och d’Zuel vu liewensfäeg Konkurrenten op D&D limitéiert andeems d’Leit de System halen, och wa se net D&D spillen an d’Spill an enger dominanter Maartpositioun behalen, och wann d’Mark an de fréien 2010er gekämpft huet.

Ee Schlëssel fir d’Open Game License ass datt Wizards of the Coast virdru gesot huet datt, wärend se d’Recht haten d’Lizenz z’änneren (duerch eng nei ze verëffentlechen), d’Creatoren nach ëmmer méi al Versioune vum OGL benotze kënnen, wat d’Creatoren Vertraue ginn huet. Material mat der Lizenz ze publizéieren. An enger 2004 FAQ déi ursprénglech op der Wizards of the Coast Websäit gepost gouf, seet Wizards datt “och wann Wizards eng Ännerung gemaach hunn, mat där Dir net averstane sidd, Dir kënnt weiderhin eng fréier, akzeptabel Versioun no Ärer Optioun benotzen. An anere Wierder, et gëtt kee Grond fir Wizards. fir jee eng Ännerung ze maachen, op déi d’Communautéit vu Leit, déi d’Open Gaming License benotzen, dogéint wieren, well d’Communautéit d’Ännerung souwisou einfach ignoréiere géif.” Wéi och ëmmer, laut io9 seet déi nei Versioun vum OGL, datt fréier Versioune vun der Lizenz en “net autoriséiert” Dokument géife ginn, dat heescht datt d’Verëffentleche just d’Méiglechkeet hätten den neien OGL ze benotzen. Affekoten hunn drop higewisen datt den ursprénglechen OGL keen “irrevocable” Dokument ass, trotz wat och ëmmer seng Creatoren oder Wizards of the Coast geduecht haten, e Punkt dee bal sécher viru Geriicht wäert spillen wann den neien OGL probéiert vergaange Versiounen ze deautoriséieren.

Rumeuren ronderëm den OGL hu sech fir Wochen gedréint, a vill Creatoren op de Rand gesat. A wärend Wizards of the Coast virdru probéiert hunn Creatoren ze berouegen, déi den OGL benotze fir hiren eegene D&D Material fir Profitt ze publizéieren, datt d’Ännerunge vum OGL minimal wieren an nëmmen e puer Handvoll Creatoren beaflossen, huet den neie Leck vill Verëffentlecher dozou bruecht hir zukünfteg Projete wéi se waarden fir den neien OGL ze liesen an eng definitiv Determinatioun ze maachen ob se ënnerstëtzen Dungeons & Dragons.

ComicBook.com huet mat iwwer 20 kleng bis mëttelgrouss Creatoren geschwat, déi gesot hunn, datt amgaang Projeten, déi ënner dem OGL publizéiert gi sinn, wéinst dem Leck vu gëschter ofgesot ginn. E puer Projete ware gesat fir op Kickstarter oder aner Crowdfunding-Projeten ze lancéieren, awer goufen ofgeschaaft wärend Dir waart fir ze kucken ob se ënner der aktueller OGL 1.0a publizéiert kënne ginn. Anerer hunn op alternativ Spillsystemer gesicht fir ze benotzen, a méi wéi eng Handvoll Creatoren hu sech besuergt iwwer ob se fäeg sinn hir Entwécklungskäschte zréckzekommen wa se gewielt hunn net an den neien (an nach ëmmer net verëffentlecht) OGL ze wielen.

“D’nächst Buch vum Web DM ass an der fréicher Entwécklung, a mir hate geduecht et mam OGL ze schreiwen,” sot d’Emma Lambert, e laangjärege Créateur vun D&D Material, deem säi leschte Kickstarter iwwer $340,000 am Joer 2021 gesammelt huet. “Wann déi aktuell Informatioun iwwer 1.1 ass. korrekt, wäerte mir de Kurs änneren; och wa mir onwahrscheinlech d’Royalty am Moment bezuele wäerten, eis Einnahmen mellen, d’Erlaabnis ënnerschreiwen fir eis Aarbecht ze benotzen (och theoretesch), an dat änneren [Wizards of the Coast] kënnen décidéieren hir Loyalitéit Schwell zu all Moment unzepassen fir eis ze beaflossen Risiken sinn vill ze grouss fir eist Geschäft ze droen. Mir passen eist nächst Buch un fir all Inhalt auszeschléissen deen eis erfuerdert all OGL ënnerworf ze ginn.

“Ech hunn e Kickstarter dee bal prett ass fir ze lancéieren, awer mäi Fanger schwieft iwwer de Knäppchen well ech en net ënner OGL 1.1 verëffentleche wëll”, sot den ERF Jordan, e bekannten Ennie Award nominéierten Designer sot zu ComicBook. com. “Ech si besuergt, datt déi nei Lizenz deelweis duerch de Kickstarter erofgeet an e puer lächerlech Begrëffer enthält, mat deenen ech net averstane sinn, an ech muss de Projet opginn an all d’Konscht an d’Schreiwen, déi ech an et versenkt hunn.” De Jordan huet dem ComicBook.com gesot datt si $ 1,200 an de Projet fir opgestallte Konschtwierker gesat huet, schonn uewen op den Honnerte vun Stonnen vun onbezuelten Aarbecht, déi si agestallt huet.

Aner Creatoren hunn uginn datt se net vill aner Méiglechkeeten gesinn wéi den neien OGL ze benotzen, och wann et mat méi onfavorable Konditioune koum. Den Alastor Guzman, deen en Abenteuer fir d’Wizards of the Coast Buch geschriwwen huet Reesen duerch d’Strahlend Zitadell, sot datt hire Verlag Axo Stories säin nächste D&D Projet nom OGL Leck ophale gouf, obwuel de Guzman gesot huet datt si wahrscheinlech an den neien OGL entscheeden well se e Projet hunn deen iwwer $ 45.000 gesammelt huet deen déif an der Redaktiounsphase ass. De Guzman huet bemierkt datt Axo Stories d’Liewensmëttel vu fënnef Leit war, déi op d’Akommes vun D&D Projete vertraut hunn. “Während mir Indie-Projete maachen, sinn dat net wat d’Rechnungen bezuelen,” sot de Guzman. “E puer méi kleng Creatoren gutt ënner der $ 750.000 Schwell, déi aktiv mat dësem liewen, mussen sech unzepassen [the new] OGL ausser et ass extrem schrecklech.

Och Projeten déi net “D&D ugrenzend” waren, sinn beaflosst. Den Dale Critchey vu Wyrmworks Publishing huet dem ComicBook.com gesot datt hien iwwerluecht huet d’Belounung fir e geplangte Kickstarter z’änneren mat Miniaturen vu behënnerte Personnagen. “Mir plangen nach ëmmer e Februar Kickstarter mat behënnerte Minis,” sot Critchey. “Et sollt e PDF enthalen, dee mat den 5e Stat Blocks separat bestallt ka ginn. Wann néideg, wäerte mir dee gratis ënner Fan Inhalt erausginn, wat definitiv e grousse finanzielle Verloscht wäert sinn, awer alles ass scho bezuelt, also maache mir ” Ech hu keng Wiel.” De Critchey huet och gesot datt hien och iwwerluecht huet eng Follow-up Aventure mat dëse Personnagen ze benotzen fir den OGL ze vermeiden, wat gemengt huet en neie Syntaxguide ze kreéieren, Spillmechanik nei ze schreiwen fir Wizards of the Coast Terminologie ze vermeiden an dann Stat Blocks fir NPCs fräiginn. a Monsteren ënnert engem separat Fan Inhalt Dokument.

E puer Creatoren, déi zënter Joeren Deel vum D&D-Ökosystem waren, hu gesot datt si iwwerliewe fir ewech ze goen Dungeons & Dragons ganz Projeten. Den Designer Steve Fidler sot datt hien d’Aarbecht un zwee kommende Projete gestoppt huet. “Ech setzen dës Projeten onbestëmmt ophalen wéi ech meng Relatioun mam Dungeons & Dragons Produkt nei evaluéieren”, sot de Fidler. “Déi geleckte Konditioune vum OGL hunn mäi Vertrauen an Hasbro an d’Open Game License als stabil an zouverlässeg Verëffentlechungslizenz ofgeschaaft. Ech kucken op alternativ Lizenzen, ënner deenen dës Projete fräigelooss ginn an mat aneren Designer a Verëffentlecher schwätzen iwwer e Gruppeffort fir erstellt e Konkurrentprodukt fir D&D mat senger eegener oppener Lizenz.”

Aner Verëffentleche hunn uginn datt se vun 5E fortgoe fir hiren eegene System ze kreéieren. Houndsong Games sot op Twitter datt si sech vum 5E fir en neie selbst erstalltem System mam Numm Relict bewegt, obwuel de Grënner CD Corrigan dem ComicBook.com gesot huet datt et sënnegt Käschten wéinst der Beweegung géife ginn. “Mir réckelen op eisen eegene System a probéieren sou vill wéi méiglech ze retten,” sot Corrigan.

De rumoréierten neien OGL beaflosst souguer Produkter fir net gemaach Dungeons & Dragons. Béid Pathfinder a vill OSR (Old School Reniassance) Spiller goufen ënner Versioune vum OGL publizéiert an d’Creatoren hunn Bedenken ausgedréckt datt se och selwer beaflosst kënne fannen. Humza Kazmi vum Hydra Collective bemierkt datt hiren OSR-Projet ofgehale gouf trotz der leschter Etappe vum Layout. “Mir sinn net sécher ob de Retroclone, dee mir geplangt hunn ze benotzen, Old School Essentials, weiderhin eng gëlteg Verëffentlechungsoptioun ënner WotC’s proposéierte Ännerunge vum OGL wäert sinn,” sot de Kazmi, bemierkt datt de Projet Joer am Joer war. maachen.

Denkt drun datt all dës Onsécherheet kënnt trotz Wizards of the Coast net tatsächlech säin neien OGL verëffentlecht. Wärend d’Versioun vum io9 gelies war fir de 4. Januar ze verëffentlechen, ass dës Frist vergaangen. Wéi och ëmmer, och d’Rumeur vu radikale Verännerungen an d’Méiglechkeet datt Wizards probéieren déi fréier Versioune vum OGL zréckzezéien huet en onwuelbare Grad vun Onsécherheet fir vill geschaf, déi hir Liewensdauer maachen Dungeons & Dragons Abenteuer a Material. ComicBook.com huet de Wizards of the Coast iwwer déi lescht OGL Leckage erreecht, awer nach keng Äntwert kritt.

Et ass onkloer ob Wizards iwwerhaapt fréier Versioune vum OGL “deautoriséieren” kënnen – e puer Creatoren ënnersichen d’Méiglechkeet vun engem Klassenaktiounsprozess, während de Ryan Dancey, ee vun den Architekten vun der Original Open Game License, viru kuerzem zu ENworld gesot huet datt se d’Lizenz virgesinn hunn. fir ni zréckgezunn ze ginn. Wann en neien OGL probéiert den D&D-Ökosystem ze beschränken, wäert et wahrscheinlech Joer daueren ier déi juristesch Themen definitiv geléist ginn.

Während der Dungeons & Dragons Mark war ni méi grouss dank der Mainstream Belaaschtung op Shows wéi Stranger Saachen an Big Bang Theorie, den Ökosystem deen d’Spill ëmginn, een deen net nëmmen d’Spill besser mécht, awer och Honnerte vu Creatoren an Designer erlaabt e Liewen ze maachen wat se gär hunn, ass anscheinend a Gefor. Dësen Ökosystem huet ëmmer ënner enger Loft vu gudde Wëllen existéiert – een deen d’Creatoren d’Fräiheet huet fir hir eegen Aarbecht ze publizéieren an ze besëtzen trotz enger Lizenz vun enger anerer Partei. Mam Leck vum neien OGL (dee scho vu ville Creatoren ënner NDA gedeelt gouf), ass dee Goodwill wesentlech erodéiert ginn an eng Ënnerindustrie déi iwwer 20 Joer a Gefor ass.

.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *