DF Direct Weekly: huet den Nintendo Switch seng Grenzen getraff – a brauche mir en nächste Gen Nofolger?

Sechs Joer ass en uerdentleche Laf fir eng Konsol – nach méi fir eng Maschinn baséiert op deem wat scho vergaangen Technologie war – also ass et Zäit fir Nintendo Nintendo Switch mat engem nächste Gen Nofolger ze ersetzen? Dat ass de Schlësselthema, deen haut an DF Direct Weekly ofgedeckt gëtt, well ech selwer, den John Linneman an den Alex Battaglia déi aktuell Titelen vun der Maschinn kucken a sech froe wat duerno ka geschéien.

Fir unzefänken ass et derwäert ze ënnersträichen wéi vill vun engem Flucht Erfolleg Switch war, einfach duerch anescht ze sinn, eng méi flexibel Approche fir Gaming ze bidden. Duerch d’Kombinatioun vun Heemkonsole an Handheld an een Design, huet Nintendo net missen géint Xbox a PlayStation a punkto pure Päerdskraaft konkurréiere an déi nei Approche huet d’Firma och erlaabt all seng Ressourcen an een eenzegt Produkt ze konzentréieren. Dëst erhéicht éischt-Party Spillproduktioun, stäerkt d’Appell vun der Maschinn weider. Komesch, den Echec vun der Wii U huet och dem Switch säi Verméigen gehollef: Nintendo hat e ganze Katalog vu brillanten Éischt-Partei-Titelen, déi et op déi nei Maschinn portéiere konnt.

Och entscheedend fir d’Appell vun der Maschinn war déi grouss Breet vun Drëtt-Partei Spiller – an do läit en anere entscheedende Aspekt vum Switch Erfolleg. Andeems Dir komplett ënnerkraaft Hardware fehlt ouni Schlësselfeatures zugonschte vum Nvidia’s Tegra X1, kréien d’Entwéckler Zougang zu enger moderner GPU, ënnerstëtzt vun enger flexibeler, performanter Grafik API. Déi ënnescht Resolutioune zielen an d’Features zréckschneiden, déi manner wahrscheinlech op engem Handheld Bildschierm verpasst ginn, huet dat onméiglech méiglech gemaach: wann ech fir d’éischt mat Doom 2016 op Switch gaang sinn, war ech erstaunt iwwer dat wat op engem underclocked mobilen Chipsatz erreecht gouf.

Hei an elo ass et kloer datt d’Saachen änneren. Am Direct vun dëser Woch schwätze mir iwwer déi rezent Mortal Shell als e Beispill vu wéi déi lescht Ports net besonnesch gutt halen – an dëst ass besonnesch schlecht. Mir diskutéieren och wéi och elo de Leeschtungsniveau vum Switch perfekt adäquat ass fir Spiller aus dem Buedem gebaut fir de System – de rezente Fire Emblem Engage ass e gutt Beispill vun dësem.

DF Direct Weekly #94 gëtt vum Rich Leadbetter, Alex Battaglia an John Linneman gemaach.
  • 00:00:00 Aféierung
  • 00:00:37 News 01: Muss de Switch ersat ginn?
  • 00:30:33 News 02: Xbox ‘Developer_Direct’ fir éischt Partei Spiller ze weisen
  • 00:39:30 Neiegkeeten 03: Xbox gëtt ‘éischt Kuelestoff bewosst Konsol’
  • 00:49:43 News 04: Ubisoft huet finanziell Schwieregkeeten, annuléiert verschidde kommende Spiller
  • 00:57:01 DF Supporter Q1: Sollt Microsoft op nofëllbar Batterien fir hir Controller wiesselen?
  • 01:03:31 DF Supporter Q2/3/4: All Gedanken iwwert d’PS5 Flëssegket Metal Konsol Schued Geschicht?
  • 01:09:42 DF Supporter Q5: Konnt d’Shader-Kompilatioun mat enger separater App gehandhabt ginn, während de PC Idle?
  • 01:14:52 DF Supporter Q6: An 10 Joer, wäerten High-End PCs fäeg sinn hire Wee laanscht Kompiléierungsstécker ze brute Force?
  • 01:18:19 DF Supporter Q7: Wat mengt Dir iwwer Gaming Laptops? Ass hir negativ Perceptioun just wéinst Präis fir Leeschtung, oder ass et méi?
  • 01:23:03 DF Supporter Q8: Wat mengt DF fir déi wëchentlech DF Direct Show op 4K ze produzéieren?

Wéi och ëmmer, d’narrativ datt de Switch aus dem Damp leeft, huet tatsächlech ugefaang mat der Arrivée vun engem éischte Partei Titel: Bayonetta 3. Jo, d’Performance a Platin Games Titelen ass dacks variabel, awer hei hu mir op héich inkonsistente Frame-Tariffer gekuckt. och wann d’Entwéckler de Kleederschaf vun Optimisatiounstechnike bis zum Punkt iwwerfall hunn, wou d’Spill dacks ellen an och PS3-ähnlech ausgesinn huet. D’Spill war – an ass – super, awer déi meescht vun eise Kritiken wieren keen Thema wann Bayonetta 3 op engem méi mächtege System leeft. Et huet net gehollef datt fréier Footage verdeelt vun Nintendo gewisen huet datt d’Spill op 60fps gespaart ass – kloer net op Switch leeft a mir kënnen iwwerzeegen datt wien fir dës Verméigen verantwortlech war onzefridden war wéi d’Spill op der Konsol ausgesäit an huet gewielt et ze weisen op eppes mat méi horsepower.

Wat och kloer ass, ass datt d’Ziler fir d’Entwécklung eropgeet wéi mir d’Enn vun der Cross-Gen Period erreechen – dëst huet dozou gefouert datt Ports fir Xbox One a PlayStation 4 manner Opmierksamkeet kréien an duerch Verlängerung sinn Nintendo Switch Titelen och an der Entwécklung abegraff. Effort leid nach weider – Sonic Frontiers ass e gutt Beispill. Wéi mir weider an 2023 réckelen, erwaarden mir den Ufank vum Enn vum Cross-Gen, wat d’Liewen méi schwéier mécht, wann net méiglech fir Switch Ports. Wa mir d’Entwéckler wëllen diskutéieren, déi den Trend ofgeschaaft hunn, fir meng Suen, Rebellion’s Switch Aarbecht war näischt manner wéi wonnerbar – Zombie Army 4 ass just ee Fall am Punkt – den Ënnerscheed do ass e personaliséiert Team dat un den Häfen schafft, a mécht also andeems Dir all lescht Element vun der Leeschtung vun der Switch-Hardware ausdréckt.

Wäert The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom dee leschte grousse Hurra vun Nintendo sinn wat d’éischt Partei Ënnerstëtzung ugeet – an ass en nächste Generatioun System an der Entwécklung? En Deel vun eiser Diskussioun am Direct vun dëser Woch ass d’Form déi den neie Switch tatsächlech wäert huelen an d’Ausmooss wéi en neie System e personaliséiert Konzept erfuerdert, oder fir et méi onfrëndlech ze soen, e Gimmick. Aus eiser Perspektiv ass et zimmlech kloer datt den neie System de Kär Switch Konzept behält well d’Iddi fir Heemkonsole an Handheld an een ze fusionéieren ass sou erfollegräich a sou transformativ fir Nintendo säi Verméigen. Doriwwer eraus wësse mir datt Nintendo sech Suergen mécht wéi et den Iwwergank wäert handhaben an en Deel dovun kann och dervun sinn datt mat engem portable Formfaktor Innovatioun am Hardware Design onbedéngt méi limitéiert ass.

Bayonetta 3 ass e super Spill, awer et géif spillen – a kucken – sou vill besser op méi kapabel Hardware.

Mir kënne mat engem zimlech héije Grad vu Vertrauen am Design vum neie System schwätzen, well d’Kombinatioun vu Kommentare vum zouverlässegsten Hardware-Leaker vun der Industrie – kopéiert 7 – zesumme mat Leckage vun Nvidia selwer suggeréieren datt déi nei Hardware baséiert op enger personaliséierter Variant vum Tegra 234, deen an hiren automatesche Produkter an dem neien Orin NX Jetson Board fonnt gëtt. Déi sougenannt T239 Variant gëtt elo als real bestätegt mat mooted Spezifikatioune mat aacht ARM A78AE CPU Cores, e 128-Bit Memory Bus an e GPU baséiert op der RTX 3000-Serie Ampere Architektur mat 1536 CUDA Cores. Dat heescht, datt den neie Switch DLSS ënnerstëtzt (erwaart dëst fir Docked Modus Upscaling) a souguer Ray Tracing, obwuel mäi Verständnis ass datt Nintendo d’Batterieliewen iwwer High-End Features prioritär.

Och bei der selwechter limitéierter Auergeschwindegkeet wéi den aktuellen Switch, sollte mir en déiwe Boost fir d’Fäegkeeten vun der Maschinn gesinn, besonnesch wann datselwecht 720p Zil op de Kaarten ass. DLSS Bildrekonstruktioun soll sech ëm d’docktéiert Säit vun der Equatioun këmmeren, och wann d’Computatiounskäschte vum Upscaling op en aktuellt 4K Bild iwwer d’Limite vun der Hardware kënne sinn – awer de Schlëssel ass datt d’Presentatioun einfach anstänneg op engem modernen Display muss ausgesinn . Skaléieren op 1080p oder 1440p géif wahrscheinlech gutt genuch ausgesinn.

Ech wier awer virsiichteg mat Vergläicher mam Steam Deck. Op seng Grenzen gedréckt, verbrennt den Deck duerch 26-27W Kraaft. Dës Aart vun Duerchgang géif Iech ongeféier 30 Minutte Spill op der heiteger Switch Batterie kréien. Eng méi grouss Batterie kann Deel vum Design sinn, awer schlussendlech wäert Nintendo ni eng Handheld bauen sou grouss wéi den Steam Deck. D’Kraaftziler wäerte méi niddereg sinn, d’Maschinn ass méiglecherweis vill méi kleng an dofir ass d’Spuerkeess am Stroumverbrauch Schlëssel. Mir kënnen d’Steam Deck-ähnlech Resultater kréien, awer einfach duerch direkt Kodéierung vun enger fixer Plattform a verstännegen Ausschnëtter an Optimisatiounen – déi existent Switch Entwécklungsstrategie, wann Dir wëllt.

Zäitplang? 2023 gesäit leider onwahrscheinlech aus. Aus enger kommerziell Perspektiv ginn et zwou Weeër fir dëst ze kucken. Laut Gamesindustry.biz’s Chris Dring, Switch war déi beschtverkaafte Konsol am UK am Joer 2022 – dat ass e ganz feat. Unzehuelen ähnlechen Erfolleg soss anzwousch, de Business Fall fir en Ersatz dëst Joer kann Nintendo net zwéngen. Op der anerer Säit sinn de Verkaf tatsächlech 25 Prozent Joer op Joer erof. De System huet däitlech den Héichpunkt erreecht, a mir sinn elo an enger Period vu verwalteten Ënnergang. Eis roden, baséiert op GUT Gefill a kee festen Intel egal? Eng Ukënnegung géint d’Enn vum Joer a vläicht eng Verëffentlechung am Q1 2024. Egal, mir kënnen net waarden fir et ze gesinn: Nvidia’s Ampere Technologie kann zwee Joer al sinn awer et ass ëmmer nach phänomenal, eng massiv Verbesserung iwwer Tegra X1. Kombinéiert mam Nintendo’s onparallellen Spilldesign, sollt et eng erstaunlech Entdeckung sinn.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *