Den D&D Hiersteller versprécht Spiller Feedback fir den Upëff vum “oppenen” Lizenz Update ze kréien

D&D Gemeinschaft iwwer proposéiert OGL Updates.”/>
vergréisseren / Kënschtler Konzept vun der kommend Diskussioun tëscht Wizards vun der Küst an der D&D Communautéit iwwer proposéiert OGL Aktualiséierungen.

Wann Wizards of the Coast (WotC) proposéiert Ännerunge fir seng Joerzéngte-al Open Gaming License (OGL) ausgerullt hunn, hunn déi meescht duerchschnëttlech Spiller a méi kleng Creatoren doriwwer héieren iwwer eng geleckte Kopie vun enger Versioun, déi un grouss Inhaltshersteller geschéckt gouf. Elo versprécht WotC all kommend Ännerungen duerch e “méi oppenen an transparenten” Prozess gemaach ginn, deen e “robust Gespréich” ronderëm all nei Propositioune ufänkt.

An engem Post op den D&D Beyond Forumen haut schreift de WotC Exekutiv Produzent Kyle Brink datt “nei proposéiert OGL Dokumentatioun” ëffentlech gedeelt gëtt op oder virum Freideg 20. Januar. iwwer eng Ëmfro déi spezifesch Froen an Open-Äntwert Felder enthält.

WotC huet den neie Prozess verglach mat deem dee se benotzt fir Playtests vun Unearthed Arcana Dokumenter, déi dacks benotzt gi fir Feedback iwwer Entworfmechanik a Spillidéeën ze froen, déi net voll getest goufen. Wann déi nei OGL Ëmfro ofgeschloss ass, seet de Brink WotC wäert “kompiléieren, analyséieren, reagéieren op a presentéieren zréck wat mir vun Iech héieren hunn.”

Mir bedaueren (datt Dir gemierkt hutt)

De Brink huet e puer Aarte vu Fan-gemaachte Inhalter gekläert, déi den neien OGL explizit net beaflossen, dorënner Videoen, kontraktéiert Servicer (zB bezuelte Dungeon Master-Servicer), a virtuellen Tabletop-Inhalt. De Brink huet och dem WotC säi rezente Versprieche widderholl datt den neien OGL keng Royalties wäert berechnen, keen Impakt op existent Inhalt lizenzéiert ënner OGL 1.0a, a wäert Iech net verlaangen datt Dir kreativ Inhalter zréck op WotC lizenzéiert (all Elementer déi am Widdersproch widdersprécht goufen) geleckte Versioun vum OGL 1.1).

Dem Brink säi Post bitt och dem WotC seng direktst Entschëllegung bis elo fir den OGL Fiasko, dee vill Tabletop Verëffentleche gefouert huet WotC an de leschte Wochen opzeginn.

“Et deet mir Leed”, schreift de Brink. “Mir hunn et falsch gemaach. Eis Sprooch an Ufuerderungen am Entworf OGL ware stéierend fir d’Creatoren an net fir eis Kärziler ze ënnerstëtzen fir en inklusivt Spillëmfeld ze schützen an ze kultivéieren an d’OGL op TTRPGs ze limitéieren. Dunn hu mir d’Saachen zesummegesat andeems se roueg sinn fir och laang. Mir schueden d’Fans an d’Creatoren, wa méi heefeg a kloer Kommunikatiounen esou vill dovunner verhënneren hätt kënnen.”

Dem Brink säi Post an aner WotC-Kommunikatiounen hunn op de geleckten OGL 1.1 als “Entworf” bezeechent, dee mat groussen Inhaltscreateuren gedeelt gouf “sou datt hire Feedback kéint berécksiichtegt ginn ier eppes finaliséiert gouf.” Awer e puer an der Gemeinschaft hunn dës Charakteriséierung erausgefuerdert, seet OGL 1.1 gouf mat engem verbonne Kontrakt verdeelt dat angeblech koum mat enger Ënnerschrëft Termin an Pre-négociéieren Preferenze Konditiounen fir e puer Finanzéierung Quellen.

“Wizards probéieren ze soen, wat mir vun OGL 1.1 gesinn hunn, ass en Entworf, deen se fir Feedback geschéckt hunn. Dat ass eng Ligen,” Major D&D Schëpfer The Griffon’s Saddlebag sot op Instagram d’lescht Woch. “Ni eemol huet de WotC fir Feedback gefrot oder gesot datt et en Entworf oder eng vun dëse Saachen war … D’Saach ass datt keen et ënnerschriwwen huet, dofir réckelen se a wackelen iwwer dëst.”

Zauberer vun der Küst huet net op eng Ufro fir Kommentar vun Ars Technica op déi lafend Kontrovers ronderëm OGL Ännerungen geäntwert.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *